Fakta Melancap

Malam ni topijerami hidangkan fakta nakal sikit iaitu fakta melancap...sape2 kat sini yang pernah melancap xpayah mengaku melancap ek,6t buat malu je...


Melancap merujuk pada perangsangan seksual, terutamanya pada alat kelamin seorang itu sendiri dan sering membawa kepada puncak syahwat...


Betul ke lelaki je ek kuat melancap nie???tapi mengikut kajian sebanyak 89% perempuan melancap nie.


Tuhan pun melancap jika mengikut manusia zaman purba mesir sehingga melahirkan manusia pertama iaitu adam.bodohnya kan??


kalau mengiku islam plak Firman Allah SWT : "Dan orang-orang yang memelihara kemaluan mereka kecuali terhadap isterinya atau hamba sahayanya, mereka yang demikian itu tidak tercela. Tetapi barangsiapa berkehendak selain dari yang demikian itu, maka mereka itu adalah orang-orang yang melewati batas." (Al-Mu’minun: 5- 7).


manakala Onani diklafikasikan sebagai dosa besar. Islam menggalakkan orang Muslim berkahwin untuk mencegah dosa sebagai berikut:
"Hai para pemuda! Barangsiapa di antara kamu sudah mampu kahwin, maka kahwinlah; kerana dia itu dapat menundukkan pandangan dan menjaga kemaluan." (Riwayat Bukhari)


so jangan la kita melancap k,kawal nafsu 2..jangan layan blog2 yang lucah contohnya bilacurang youporn dan lain2.
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

paaduu said...

hehe..mostly lelaki mesti akan melancap kan...tp aku pernah terbaca, makruh bg lelaki untuk melancap bg menggelakkan berlaku zina dgn org lain atau mgelakkan merogol..just info :)


26 September 2011 at 02:40
 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO