Semasa - Orang Minyak,nak rogol 99 gadis


Penangkapan Seorang Orang minyak beberapa hari lepas yang cuba merogol gadis,mewujudkankan kembali ketakutan para-para anak dara untuk bebas bergerak dalam masyarakat.

Orang Minyak kononnya perlu merogol 99 gadis untuk menguatkan badan,membolehkan badannya kebal dan banyak lagi.

Bagaimanapun, Yang Dipertua Gabungan Pengamal Perubatan Tradisional Melayu Malaysia, Mohd. Adzhar Abd. Latif berkata, perkara itu masih tidak dapat dipastikan kesahihannya kerana kes membabitkan orang minyak di negara ini dianggap sebagai terpencil.

"Ia berdasarkan apa yang diceritakan dan diberitahu oleh 'orang dulu-dulu'. Pengamal ilmu orang minyak ini perlulah merogol 99 perempuan yang masih dara sebagai syarat untuk mendapatkan apa yang dihajati.

"Bagaimanapun, kebenarannya masih tidak dapat dipastikan. Adakah benar pengamal ilmu orang minyak ini akan mendapat apa yang mereka hajatkan itu atau hanya sekadar mitos dan legenda semata-mata tetapi ia tidak boleh diabaikan begitu sahaja kerana membabitkan keselamatan orang ramai terutamanya anak dara," katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.

Beliau mengulas tindakan penduduk pangsapuri di Taman Pinggiran Batu Caves, Gombak di sini yang berjaya menangkap lelaki warga asing dipercayai mengamalkan ilmu hitam 'orang minyak'.

Menurut  
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

ROJAK said...

jangan biarkan orang minyak berleluasa demi keselamatan anak dara


18 February 2012 at 18:07
 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO