Tarikh Adnan Sempit 2 di pawagam

Salam,Adnan Sempit 2 tak lama lagi akan keluar di pawagan berhampiran anda pada tarikh 23 Febuari 2012, Filem ini pasti di nanti-nantikan oleh peminat tanah air kerana sambutan yang hangat pada filem terdahulu nya

Filem Adnan Sempit 2 ini memulakan pengambaran bertarikh 4 Mei 2011 yang lalu sekali lagi dikeluarkan oleh MIG.

Filem ini diarahkan oleh Bob Hashim, iaitu beliau ialah pembantu pengarah kepada ahmad idham Filem Adnan sempit sebelum ini dan juga pengarah filem Ngangkung sebelum ini.

Filem Adnan Sempit 2 ini masih mengekalkan Barisan pelakon yang sama, iaitu Shaheizy Sam, Intan Ladyana dan dibantu oleh Yana Samsudin, Angah Raja Lawak dan Along Raja Lawak.

Sinopsis Adnan Sempit 2
Filem  ini sebenarnya sambungan filem terdahulu dengan mengisahkan adanan(shaheizy sam) cuba memikat hati ibu bapa nadia iaitu dato isnin, dato isnin mencabar agar adnan mengubah dirinya sendiri dari mat rempit kepada manusia yang mempunyai cita - cita yang tinggi. Antara cabaran dato Isnin kepada adnan sempit ialah supaya anak muda tersebut fasih bertutur dalam Bahasa Inggeris dan mengubah penampilan dirinya menjadi seorang korporat dalam masa 30 hari.  Adanan telah meminta rakan baiknya iaitu  bobby yang telah berkerja sebagai perunding imej dan bobby bersetuju dengan menolong dan telah memberi pelbagai idea yang mencuit hati,nantikan filem ini di tempat berdekatan anda,setakat ini dulu sinopsis adnan sempit 2.

Topijerami-xsabar nak tengok filem nie.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO