Semak Keputusan PMR 2011 melalui SMS Online

semak keputusan PMR 2011 SMS ONLINE


Semak Keputusan PMR 2011 melalui SMS Online dapat dibuat menjelang khamis ini iaitu tarikh rasmi keluar,Seramai 481,292 pelajar tingkatan tiga yang berumur dalam lingkungan 14-16 tahun serta ibu-bapa pasti tidak sabar menunggun semua ini. semakan keputusan PMR 2011 melalui sms online ini dapat membuat semakan keputusan peperiksaan PMR mereka menerusi sistem pesanan ringkas mySMS 15888 mulai pukul 10 pagi esok.

Menurut Lembaga Peperiksaan Kementerian Pelajaran Malaysia, dapat dibuat pada pagi esok bermula pada pukul 10 pagi Khamis hingga 12 tengah malam, 28 Disember 2011.

calon dapat juga mengambil result di sekolah mereka pada hari yang sama pada pukul 10 pagi.

diharap dengan post Semak Keputusan PMR 2011 melalui  SMS Online  ini dapat membantu adik-adik cek keputusan dengan lebih awal dan lebih mudah, hanya send msj saje adik dah tahu keputusan. jangan kredit pulak, msj dengan awek boleh je,hehe

diharap adik-adik mendapat keputusan PMR 2011 yang cemerlang dan dapat meneruskan pembelajaran disekolah yang cemerlang seperti sekolah berasmara penuh, sekolah teknik, sekolah mrsm sekolah cluster, sekolah cemerlang yang lain secara online.

dengan keputusan ini jugak dapat dapat membanggakan ibu-bapa adik, adik-beradik serta guru-guru adik-adik sekalian dengan keputusan PMR 2011 yang di cek dengan SMS ONLINE ini dan kepada adik-adik yang gagal mendapat keputusan PMR yg cemerlang SPM masih ada..:)

isu semasa
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO