Semangat Bangsa dan Malaysia

sekadar gambar hiasan

Sejak beberapa hari ini, TJ baca komen-komen di facebook TJ tengok semangat bangsa dikalangan bangsa melayu sangat-sangat kuat. Ini mungkin disebabkan politik, kerana ada beberapa parti politik yang ingin meraih undi dengan menaikkan semangat bangsa iaitu benda sama yang dilakukan yahudi laknatullah sejak beribu-ribu tahun dahulu.


Malah mereka dengan megah mengatakan Melayu didahulukan, Islam mengikutnya!!, seolah-olah pejuangan bangsa sangat suci sehingga mendahului ISLAM.sedangkan kenyataan sebenar "ISLAM  diperjuangkan bangsa menjadi mulia".

Entah dimana mereka ambik dalil kononya cakap kat malaysia nie melayu ramai beragama ISLAM so juangkan melayu, jadi ISLAM pun akan terbela, seolah-olah ingin merosakkan akidah umat nabi muhammad di MALAYSIA.

Malah dinegara ini PERJUANGAN BANGSA la menjadi tulang belakang utama politik di MALAYSIA ini, jadi apakah beza negara Malaysia dan israel?

Kenapa perjuangan ISLAM tidak dijadikan sebagai  tulang belakang utama politik di MALAYSIA?adakah kita terlupa mengambil tauladan dari bani israel yg di laknat ALLAH angkara perjuangan bangsa?
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO