Ziana Zain Mengaku Cucuk Muka Agar Sentiasa Kelihatan Cantik

Ziana Zain Mengaku Cucuk Muka muka agar kelihatan cantik, tak sangka plak TopiJerami90 ziana zain cucuk muka nya.Namun ziana zain bukan cucuk botox namun kolagen agar mukanya sentiasa kelihatan cantik.

Ziana Zain yang berumur 45 tahun itu...

Kata Ziana:-
Memang saya mendapatkan suntikan wajah. Tapi bukan botox sebaliknya kolagen. Mungkin sudah tiba masanya saya mendapatkan rawatan wajah seperti ini memandangkan usia saya yang semakin meningkat. Tambahan pula, dengan kerjaya saya di dalam bidang hiburan, memang memerlukan saya kelihatan cantik serta segar sentiasa dan rasanya dalam usia saya yang mencecah 45 tahun, inilah masa yang paling sesuai.
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Razil Tahir said...

huuu...
kalau makan sate 20 cucuk sedap gak laa... :)


18 February 2012 at 11:40
 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO