Pernah tak korang dengar perkataan Churp Churp?

Pernah tak korang dengar perkataan Churp Churp?  Gu rasa rata-rata semua blogger lagi familiar dengan nuffnang jika dibandingkan dengan Churp Churp nie..


ChurpChurp merupakan adik-beradik Nuffnang juga.. Nuffnang lebih kepada blog untuk pengiklanan.. Tetapi ChurpChurp pula menggunakan laman facebook/Twitter sebagai tempat yang terbaik dan paling berkesan untuk mengiklankan sesuatu produk!


Sambil melayari internet, boleh menambah pendapatan sampingan..
Hanya tolong ChurpChurp tweet kepada kawan-kawan yang lain, tentang sesuatu iklan/promosi mengikut keywords yang ChurpChurp bagi dan korang akan dapat duit!

So easy right?
Kalau dengan nuffnang minimum earning terkumpul yang boleh dicash-out adalah RM50.00 tapi dengan ChurpChurp kita perlu ada earning sekurang-kurangnya RM100.00 baru boleh cash-out..

Tapi, jangan terkejut kerana ChurpChurp akan memberikan duit sebanyak RM 1

bagi setiap rakan yang berjaya dijemput untuk menyertai ChurpChurp.. Wow, banyak kan?

Gua pun baru sahaja join Churpchurp nie tak sampai sebulan, dan hasilnyaa. . .
ChurpChurp adalah cara buat duit paling mudah dan percuma di internet. Setiap klik iklan anda akan dibayar sebanyak RM0.20 hingga RM0.40. Kalau anda rasa nak suruh orang klik iklan anda dah rasa susah, janganlah fikir nak buat duit cara yang lebih susah dari itu. Kerana buat duit cara lain di internet jauh lebih susah. Bagi yang mula nak berjinak-jinak dengan bisnes internet, disarankan bermula dengan ChurpChurp dulu sebelum yang lain-lain.
Bagi yang belum mendaftar, dan berminat untuk mendapatkan pendapatan sampingan melalui ChurpChurp, bolehlah daftar sekarang, tak perlu bayar sesen pun. Hanyamasukkan nama penuh, alamat, dan email serta butir-butir yang diminta

so tunggu ape lagi,sign up sini
atau nak tahu cara mudah untuk dapat earning klik sini
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO