Fakta - Kenali mata anda

kenali mata anda

Mana perempuan yang mata bulat kena komen kat post kenali mata anda nie,memang taste Topijerami perempuan bermata bulat,cuba komen kalau xcaye,mesti dilayan kaw2 punya.haaa...gatal la aku nie..

Mata sebenarnya tidak melihat k..dia hanya membaca maklumat lepas 2 dia hantar ke otak kita tahu,otak kita sebenarnya melihat nie,mata hanya sebagai medium,so maksudnya kalau xde mata memang kita xdapat melihat,sebab hanya mata dapat menhantar maklumat khas untuk melihat ke otak.

Sebenarnya kalau penyakit diabetes 2,mata lah organ pertama yang tahu jika kita berpenyakit diabetes,iaitu urat2 mata kat belakang mata 2,akan bocor,tapi susah la kan,xkan sebab nak cek diabetes kena operate mata kita dan tgk urat kat belakang 2,tapi urat pecah mata 2 xkan menjejaskan penglihatan mata,xde lagi kot org buta sebab diabetes,kalau ada xtahu la 2,sebab belum terjadi dalam sejarah perubatan dunia.

Tahu tak kenapa mata korang selalu basah???ok,sebabnya otak tahu bila kita mata kita kering,dia akan terus alirkan air dalam tubuh kita ke mata kita..power kan otak ciptaan tuhan nie???


Akhir kata dari topijerami klik iklan churp2 kat bawah 2,xpaksa k,sebagai sumbangan tau..2jam gak nak tulis benda nie

BuddyUp now with Great Eastern to walk away with fantastic prizes worth more than RM55,000! 

p/s-folow fan page dan tweeter lau sudi ek



Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

nick dot anis said...

owh tq sharing...anis da klik2 jgk:-)


28 September 2011 at 00:18
Miss Eiza said...

nice sharing..sayangi mata anda..cewahh..hehe


28 September 2011 at 01:42
 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO