sumimase dan sory

sumimase dan sory,walaupun blog aku nie xfemes sangat,tapi dari stat aku,ada lebih 100org loyal visitor kat blog nie,maksudnya direct traffic dan feedburner...

dan jugak sory dan sumimase kepada yang selalu blockwalking disini,aku xdapat update sangat minggu nie dan mungkin dalam masa beberapa bulan ini,sebab busy dengan stdy,walaupun dah cantik susun jadual masa bila nak update,tapi banyak aktiviti luar akademik yang xdapat dielakan dan tak dapat dijangka,seperti biasa,aku akan update post...

kalau nak ikut jadual..aku hanya dapat update slot semasa sebelah pagi, slot tengah hari,dan pukul 12 pagi...
benda ini memang xdapat dielakkan...

pagi nie xdapat update gak,sebab ada hal dengan timbalan pengarah universiti,aku ada masa gap setengah jam je nie...dari cari sumber nak buat post,aku rasa xsempat,baik aku buat anoucement ini...

sebagai pengetahuan aku ada kelas dari pukul 11pgi sampai 11malam hari nie,termasuk esok dan lusa..ada gap hanya pukul 1-2ptg dan 7-8 malam,2 pun nak mandi,solat,kemas bilik,lap2 motor,musim banjir kot sekarang nie..

sory ek,sebagai nak support aku,klik iklan churp2 kat bawah,dan hari nie memang xkan update kot...
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO