Keputusan Malaysia Vs Kemboja sukan sea 2011

Keputusan Malaysia vs Kemboja sukan sea seperti dijangka Malaysia berjaya memenangi pelawanan dengan skuad belasahan iaitu kemboja  atau dalam bahasa kampung ia dipanggil cambodia.

Dalam separuh masa pertama Malaysia menunjukan gameplay yang cukup menarik dengan persembahan mantap semua pemain terutama IZZAQ,Badhrul dan Yong Kuong Yong di sukan sea ini.

Izzaq berjaya memainkan peranan nya dengan striker dengan berjaya menyambut beberapa hantaran pemain tengah dengan baik dan menunggu pemain-pemain naik keatas jika ruang sudah tetutup sekali gus berjaya menghasilkan Keputusan Malaysia vs kemboja di sukan sea menyebelahi Malaysia.

Manakala badrul bahtiar pula berjaya mengatur kawasan tengah dengan baik dan pandai membuat beberapa keputusan yang tepat sama ada ingin pass bola kepada rakan yang dijaga lawan atau melepaskan super shot,selain geleceknya berjaya menembusi bahagian pertahanan tengah pasukan kemboja, dan keputusan nya badrul berjaya menjaringkan 2 gol dalam pertemuan Malaysia vs Kemboja ini.

Yong Kuong Yong pulak umpama orang lama dalam pasukan apabila apabila bola berada di kaki nya pemain-pemain lain mempunyai masa mengintai ruang dan peluang yang ada untuk menyambut pass yang tepat dari Yong Kuong Yong walaupun pertama kalo bermain bersama skuad Malaysia menentang Kemboja ini.

Namun kemasukan thamil arasu menyebabkan tempo permainan terganggu sehingga pasukan lawan berjaya jaringkan gol.

Namun tahniah kepada Pasukan negara berjaya mengembalikan tempo beberapa minit kemudian.

Keputusan Malaysia Vs Kemboja Sukan Sea 2011


Full Time | Olympic Malaysia 4 vs 1 Olympic Cambodia

- Penjaring Malaysia: 7' Izzaq Faris Ramlan, 36' 39' Baddrol Bakhtiar, 90' Wan ZaharulNizam Wan Zakaria

- Penjaring Cambodia: 61' Chhin Chhoeun
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO