eksperimen membuat post seo


semalam aku try eksperimen membuat post seo keyword "keputusan penuh anugerah industri muzik" dan keputusan td aku cek berada di page ke 3,pada awal nya nya aku mendapat page 1 tempat ke 3, tapi beberapa jam kemudian berada ketempat ke 7 dan terus jatuh pada page ke 3, setelah menelaah di beberapa blog otai seo, selama 2minggu, dan mengamalkan nya, ternyata aku masih gagal, mungkin sebab density keyword aku tak seimbang dan kurang pemahaman membuat backlink.dan aku akan baiki semua 2.

lama dah xbuat entry personal macam nie,dan aku akan cuba buat eksperimen membuat post seo lagi beberapa lagi,bulan depan aku nak beli domain dan akan guna hosting blogger lagi, sebab aku nak belajar satu persatu, sama ada platform blogger mahupun wordpress, insyallah kalau eksperimen seo aku ini berjaya aku akan list kan blog2 aku belajar seo dan aku paling mudah faham baca blog mohd isa, aku belajar kat berpuluh2 blog...

buat masa ini aku akan buat blog mengikut slot semasa, santai atau post personal dan kelas coding html, dan sudah pasti aku akan seo kan post aku dislot semasa dan  coding html,sebenarnya aku kurang berminat dengan seo, sebab bagi aku susah, tapi setelah post aku rumah yusof haslam mendapat menarik lebih kurang 300uv sehari beberapa minggu dalam beberapa bulan yang lepas sebab 2 aku nak try buat eksperimen membuat post seo nie. search la google rumah yusof haslam , 1st page 2 walaupun masa 2 zero ilmu pasal seo.
Ranking: 5

{ 4 comments... read them below or add one }

Faisal Abdullah said...

Itu disebabkan saingan dikalangan blog lain...take time utk bersaingan dgn blog2 yg lain..goood work =)


13 November 2011 at 11:24
Razil Tahir said...

youcan do it!!
GO! Go! go!


13 November 2011 at 13:43
 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO