Sinopsis drama pelangi kasih



Sinopsis drama pelangi kasih ialah slot terbaru samarinda di tv 3,ia membariskan beberapa pelakon popular masa kini seperti Nabila Huda, Beto Kushairy, Johan Asa’ri,Puteri Sarah dan beberapa lagi pelakon femes yang lain, seperti dketahui slot samarinda bermula pukul 10.30 malam dari hari isnin sehingga selesa.


bagi TJ Sinopsis drama pelangi kasih  ini mempunyai tarikan sendiri dengan nabila huda akan di make-up dengan wajah tua


drama ini mengandung 25 episod semuanya drama ini mengisahkan mengenai warna warni tiga sahabat dalam kehidupan sehariannya


Sinopsis Drama Pelangi Kasih
Azlin bakal mewarisi pernigaan datuknya Haji Mahmud, Pengerusi Green Global Sdn Bhd, manakala bapa Sofea seorang guru agama dan pekebun di kampung.


Manakala Zafrul pula seorang pelajar yang bijak dan kelebihan ini membolehkan Zafrul membantu Sofea dan Azlin dalam pelajaran lebih-lebih lagi zafrul mempunyai umur 2 tahun lebih tua dari Azlin dan Sofea.


Setelah Azlin dan Sofea berjaya menamatkan pembelajaran mereka,Azlin dan Sofea meneruskan kehidupan mereka dengan menyambung kerjaya mereka di Green Global Sinopsis drama pelangi kasih.


Sinopsis drama pelangi kasih Dan mereka berjaya mengembangkan kerjayaan mereka dalam bidang hartanah dengan bakar mereka yang berjaya menarik minat beberapa pelabur untuk melabur untuk syarikat mereka namun perhubungan mereka hampir retak setelah Zafrul dan Azlin ingin meneruskan hubungan mereka di jinjang perkahwinan.


Ini berlaku kerana Sofea juga menaruh perasaan kepada Zafrul dan Sofea merasa ia ditipu oleh Zafrul Sinopsis drama pelangi kasih.


Keadaan semakin parah apabila azlin membuat keputusan yang membuat Sofea terasa dipinggirkan dengan menaikkan Azfrul kepangkat yang tinggi dalam syarikat yang sepatutnya menjadi milik Sofea.


Bermula la konflik apabila Sofea bertemu dengan Omar iaitu musuh kepada syarikat mereka,dan akhirnya azlin telah memecat Sofea angkara takut kedudukan syarikat mereka tergugat.Bagamanakah pengakhiran Drama Pelangi Kasih ini ?


Setakat nie sahaja sinopsis drama pelangi kasih jika anda berminat untuk menonton nya anda boleh menonton di tv3


drama pelangi cinta ini telah diarahkan oleh Feroz Khan terbitan Global Station Sdn Bhd.


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO