KEPUTUSAN PENUH SELANGOR VS KELANTAN 14/2/2012

SELANGOR VS KELANTAN 14/2/2012


KEPUTUSAN PENUH SELANGOR VS KELANTAN 14/2/2012 akan diketahui pada malam ini apabila kedua-dua lawan akan bertemu sesama sendiri pada malam ini di Stadium Shah Alam pada tepat jam 8.45 Malam Ini. Pelawanan ini ialah pelawanan tumpuan Liga Super malam ini disamping pelawanan pasukan tempat kedua yang akan bertemu dengan pasukan negara jiran sebelah iaitu lion twelve.

Pada pelawanan yang lepas Kelantan berjaya menundukkan pasukan berjiran dengannya iaitu musuh ketat nya dengan jaringan 2-1 menyaksikan ketua pasukan Kelantan dan penyerang utamanya berjaya menjaringkan gol.

Berbeza dengan Selangor yang dilihat kalah dengan pasukan adiknya yang juga berasal dari selangor iaitu PKNS FC dengan jaringan 2-0.KEPUTUSAN PENUH SELANGOR VS KELANTAN 14/2/2012 
dilihat kemungkinan tidak akan menyebelahi selangor dengan beberapa aksi hambarnya sebelum ini di dalam Liga Super 2012 ini.

Dapatkah Amri yahya memainkan peranannya di bahagian tengah untuk menghidupkan jentera serangan Selangor disamping berganding dengan pemain tengah kebangsaan iaitu syafiq rahim? atau aksi mereka berdua akan dilenyapkkan dengan aksi pemain tengah kelantan yang terkenal dengan daya kreatif nya dalam memburu gol?

Saksikan pelawanan Malam ini secara live di Stadium Shah Alam dan di kaca tv rumah anda.

KEPUTUSAN PENUH SELANGOR VS KELANTAN 14/2/2012

Selangor 2-1 Kelantan
Sila Refresh Disini Untuk Melihat Jaringan secara Live
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

zulkbo said...

salam..
dah duduk Selangor ni kenalah
sokong Selangor kan...ermm...
Selangor 2-1 Kelantan


14 February 2012 at 20:27
Amirez said...

gol kedua Selangor tu smart. taktikal yang menjadi


15 February 2012 at 09:23
 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO