Khairul Fahmi Dan Nora Danish Bercinta

Setelah Khairul Fahmi berjaya beraksi cemerlang di pelawanan semalam ketika pelawanan kelayakan olimpik memnentang bahrain semalam ia kembali menerima gosip iaitu Khairul Fahmi Dan Nora Danish dikatakan kantoi berdating yang dilaporkan oleh surat khbar tempatan iaitu kosmo di mana apek dan nora danish dikatakan berdating

Sebelum pelawanan menentang bahrain apek dikatakan telah putus hubungan cinta dengan Dahlia Teck teck dan gigosipkan apek putus cinta dengan Dahlia Teck kerana Leuniey.
Khairul Fahmi Dan Nora Danish


Menurut Kosmo Tersebut Mengenai Khairul Fahmi Dan Nora Danish Bercinta

NDAH juga perkhabaran yang dibawa sanga bayu. Ini cerita pasal janda bergetah si Nora Danish. Bukan apa, Diva cukup senang hati kalau tengok wanita tabah ini sedang diulit bahagia. Tumpang senyum sekaki.

Sejauh mana kebenaran, Diva belum lagi nampak dengan mata Diva. Tapi ada khabar yang membisikkan bahawa usikan antara Nora dan pemain bola sepak, Khairul Fahmi yang kacak itu bukan hanya berlaku di laman sosial Twitter dan diusik teman-teman. Rupanya dengar khabar, pasangan ini sudah bertemu dan berkenalan.

Ada teman yang memberitahu bahawa perkenalan empat mata Nora dan Apek sudah berlaku dan berlanjutan dengan beberapa pertemuan. Teringin juga Diva terserempak dan senyum-senyum dekat pasangan ini. Dua-dua pun sama cantik sama kacak. Tapi nak pandang dari jauh sahaja sebab tak mahu kacau sesi perkenalan dua hati.

Bertemu dan bertemu, hati tak tersangkut ke? Manalah tahu tiba-tiba ada pengumuman, Diva tumpang suka.
Bagi Topijerami biarlah hal ini, ini sebenarnya hal yang baik, tak perlu ada pihak yang mengambil kesempatan lagipun kedua dua sama padan handsome dan cantik, dan jika apek betul-betul serius berkahwin la... lagipun Apek memang seorang bertanggunjawab dan ia boleh dilihat ketika bermain dipadang.

Nora Danish pula yang sudah mempunyai pengalaman dalam rumah tangga pasti sedikit sebanyak dapat membantu Apek yang mungkin boleh dikatakan terlalu muda untuk berumah tangga diharapakan kisah Khairul Fahmi Dan Nora Danish Bercinta tidak berlanjutan sehingga menjejaskan prestasi semasa Apek yang boleh dikatakan selaulu konsisten
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Unknown said...

Khairul Fahmi kena jaga elok2 hal personel dia...paper mmg akan sentiasa mencari bahan yg panas tuk kasi laku paper depa. Tu je yg aku harapkan....


6 February 2012 at 13:18
hatiputera said...

fahmi memang top dengan gossip sekarang,,so dia kena jaga sikit tentang personal dia,,,


6 February 2012 at 20:42
 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO