Gambar Adira AF Pegang Anjing

Adira AF Pegang Anjing telah berjaya dirakam dan disebarkan di internet, adira Af dikatakan sedang memeluk anjing tersebut dengan mesra sekali namun gambar itu belum disahkan kebenarannya. kerana adira dilihat memeluk sesuatu yang berbulu dan kelihatan seperti anjing.

Sebenarnya tiada yang salah jika memeluk binatang tersebut jika adira dalam keadaan tangan yang kering namun jika tangan adira atau seluruh anggota badannya terkena anjing dalam keadaan yang lembab wajib la disamak oleh adira. kerana hukum dalam islam ialah anjing haramnya ia apabila basah dan kering ia halal dipegang mahupun dipeluk.

lebih-lebih lagi mungkin adira pelihara anjing kerana ingin menjaga keselamatan rumahnya walaupun anjing nya jenis anjing peliharaan dan bukan anjing khas untuk keselamatan (trolololo) namun Topijerami tidak ingin menuduh Adira kerana gambar ini masih belum dapat disahkan kebenaranya. dan mungkin juga Adira nak memeliharanya kerana kasih akan haiwan. lagipun anjing bukan macam babi yang tidak boleh dipegang semasa tangan basah mahupun tangan kering..WALLAHUALAM

Namun jangan anjing dihina nya kerana anjing ialah binatang mulia disisi ALLAH dan ia najis disisi kita, jangan dipersalahkan angjing 2, salah diri yang tak pandai menjaga batas batas agama, kepada rakan rakan jadikan benda ini pengajaran kepada kita semua, mungkin mazhab lain memelihara anjing dibolehkan namun mazhab di negara kita ialah mazhab yang tidak mengalakkan memelihara anjing..WALLAHUALAM

Gambar ini Topijerami ambik dari forum popular iaitu tempat lepak Topijerami, terkejut jugak bila nampak tajuk post td Adira AF Pegang Anjing. Topijerami ambik dan letak dalam blog topi jerami ek

Biarlah tuan badan semdiri yang menjadi penyanyi kepada lagu ombak rindu ini sendiri yang memberi jawapan selepas ini dan jangan anda buat2 cerita sehingga menimbulkan fitnah.

dibawah ini ialah gambar Adira AF Pegang Anjing



Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Yastro said...

Hehehe...tajuk tu dah buat aku terkejut bro...tp aku dh x heran dah...semakin ramai dh "melayu" dok pegang2 anjing,babi pas tu bergambar dan keluar kat internet....


7 February 2012 at 08:57
Yastro said...

Bila lak ko tuka theme nih bro...mlm tadi aku dh pasan theme nih...


8 February 2012 at 16:38
 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO