Update Page Rank Google Febuari 2012

Alhamdulillah akhirnya setelah sebulan berdomain baru nie, akhirnya domain nie naik pr.. xsangka plak naik sebab visitor pun xramai, macam xde tanda2 nk naik pun, backlink pun xpower sangat... post komen kat kat blog ada commentluv jela..

Maybe sebab aku suka komen panjang2 sebab 2 google tengok yg aku punya komen... backlink berkualiti la kot..hehe

Memang rasa happy tapi aku ada masalah la ckit, sebabnya tiba-tiba post aku tidak dindeks oleh google...

korang tahu tak kena?

dia macam nie pelik( tengok gambar bawah ) gak, aku google ada cakap sebab crawl error banyak sangat... nk remove error 2 macam mana pun aku xtahu la... selalu nya 5minit je post aku akan di di index google...
bila aku search keyword aku dia keluar main page je...

aku copy satu artikel lepas 2 paste kat google,memang sah tak dindexs sebab hanya keluar main page je...
nape ek?

tapi sekarang nie entah la... malas plak rasa nk update blog jadi macam nie... urmmm

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Unknown said...

PR dah naik dh kira satu bonus dah tu bro...bab error tu shah blogger ada ckp pergi ke entri tu balik dan just repair je, pas tu publis balik. Jgn delete...sbb delete nti mmmg byk yg error.

Tang tak dirrawl tu...aku pun tak tahu...ada baiknya ko tanya pakar...pergi ke forblogger.net kat f/b....tanya dia kat sana...insyaallah dia akan jawab nti.


7 February 2012 at 14:26
 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO