Sinopsis 8 Jam Filem Terbaru

Dunia perfileman Malaysia dimeriahkan lagi dengan Filem terbaru, post Sinopsis 8 Jam akan menghuraikan plot cerita terbaru ini.

cerita ini diterbitkan oleh MIG dan filem ini telah diarah kan oleh Ahmad Idham

Barisan Pelakon Filem 8 jam

1.Shaheizy Sam bersama heroin Yana Samsudin
2.pelakon yang terkenal dipelusuk dunia dari thailand Simon Kok yang berlakon dalam Ong Bak dan Tom Yum Goong
3.serta beberapa pelakon tambahan lain yang bakal memeriahkan dan menghiburkan anda di dalam filem ini seperti Fimie Don, Eizlan Yusof, Zaidi Omar, dan Eryyne Erynna.

Filem ini dikatakan hampir sama grend dengan filem Ong Bak dan Tom Yum Goong lakonan Simon kok, namun jangan terlampau teruja kerana industri pefileman kita baru sahaja ingin mencuba berlakon cerita aksi seperti ini.
Sinopsis 8 Jam

Sinopsis 8 Jam

Cerita ini mengisahkan seorang anak yatim piatu yang dilakonkan oleh Shaheizy Sam , ia hidup sangat susah kerana mempunyai status anak yatim piatu, kehidupan dia yang susah membuatkan hidup nya terumbang ambing sehingga dia terpaksa melakukan apa sahaja untuk terus hidup, namun muncul la peristiwa yang malang dalam hidup nya apabila dia dijatuhkan hukuman gantung sehingga mati kerana atas dakwaan membunuh.

sebelum 8 jam kematianya lah cerita ini berkisar dimana watak utama tersebut teringat beberapa kisah hidupnya yang menghidupkan plot-plot cerita dan Sinopsis 8 Jam ini.

dimana ia memaparkan kisah kesusahan hidupnya dan beberapa wabak aksi yang dikatakan sama dengan aksi dalam beberapa filem thailand yang bukan sahaja sangat popular di Malaysia bahkan di seluruh dunia seperti Ong Bak, Tom Yum Goong.

disini juga Sinopsis 8 Jam memaparkan beberapa babak romantik natara watak utama iaitu Shaheizy Sam dengan Yana Samsuddin iaitu watak heroin dalam filem ini yang sangat hangat bercinta.

Kerana watak utama dalam cerita ini terlampau ramai bermusuh akhirnya watak heroin atau kekasih watak utama telah terjebak sama di mana dia telah dipergunakan oleh musuh watak utama.

Dapatkah watak utama dalam cerita ini menambahkan keterujaan anda kepada filem Malaysia yang boleh dikatakan mengelami revolusi.

Namun dari pehatian TJ cerita Ahmad Idham nie kurang menarik sedikit..
Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

puanbee said...

oo nanti lah kita try layan .. biasanya tk best sgt pun ..


4 February 2012 at 16:09
Tauke Budu said...

wait n see la..hehe


5 February 2012 at 09:28
 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO