Nak To4 20ringgit dari Namiacinta.com























Tajuk aku langsung xgempak,macam meminta sedekah je kan?hehehehe,aku wat entry nie untuk sertai Giveaway dari Namiacinta.com...


aku xpower pun berblogging,baru start 3-4bulan berblogging,so aku komen yang termampu jela kan..
huhuhu


edisi kritik
1-header,centerkan banner header tersebut
2-sidebar,kalau boleh tambah lagi satu widget kat sidebar 2,buat widget menuju ke blog anda sendiri.contoh,popular post ke...letak atas widget label 2...sebab widget popular post/new post dapat tingkatkan pageview.
3-content,kalau boleh tambah button like page anda dalam content anda selain button like post 2.sebab button like fan page dalam content lebih berkesan dari kat widget
4-penulisan-matangkan cikit gaya penulisan anda,hehe
5-Theme xmesra seo kot,h1,h2 tag xde kot dalam theme nie.
6-sitemap mana eh?sama macam blog aku,xde sitemap,hehe


edisi puji2 nak dapat to4 20 ringgit
1-susunan iklan yang baik...
2-shoutbox yang comel...
3-domain yang catchy
4-ada commentluv , menarik org untuk komen,nice la,pandai tarik reader utk komen,kalau awak perasan saya dah 2,3 kali komen blog awak.


itulah semua hasil kritikan saya,seorang blogger baru
saya telah menyertai giveaway namiacinta.com header tajaan Inspired Magz , :)
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO