3 Pelajar Cina Bunuh Diri Angkara Tidak Siap Kerja Sekolah

"Kalau aku mati,aku dah xkena buat kerja sekolah dah" itulah kata2 salah seorang pelajar sekolah di china angkara xnak buat kerja sekolah..

3 kanak-kanak yang berumur 10 tahun ini takut jika gagal menyelesaikan kerja rumah matematik nya,dan salah seorang daripadanya mencadangkan untuk membunuh diri.

gambar dibawah ialah gambar 3 orang pelajar yang cuba membunuh diri didalam wad


Ranking: 5

{ 7 comments... read them below or add one }

Miss Honeys Hasdi said...

MasyaAllah budak2 ni sampai nak bunuh diri bagai.. btw,, info yg menarik..

salam kenal =)


14 October 2011 at 18:53
noor syazwani zakaria said...

saya lebih suka kena denda dari bunuh diri.kena denda malu je,sakit tidak.hehe.


14 October 2011 at 19:05
myra abdullah said...

ermm,nampak sgt pendek akal.
nyusahkan makbapak jer.haha.

kalau semua org pikir camtuh,alamaknyer subjek mathematic terpakse dibubarkan.
jadi mastersifu math terpakse cr keje lain.hehe


14 October 2011 at 20:49
TopiJerami90 said...

betul2..kebanyakkan non-muslim macam nie la...
kalau susah bunuh diri...
kalau senang lupa tuhan sampai mengaku dia perfet dah tahap tuhan dah(dari pengalaman sendiri)


14 October 2011 at 23:02
Lieyana Ahmad said...

cikgu ngn parents dia garang sgt kot. haha. muda2 lg dah berani bunuh diri. masa depan apa nak jdi la.


22 October 2011 at 21:33
Yastro said...

uish...kecik2 lagi dh pandai nak bunuh diri???


23 January 2012 at 01:45
TopiJerami90 said...

hehehe,dia xnak merasa kot kemanisan dunia nie...
rasa yg pahit,terus nk bunuh diri,
xbersyukur


23 January 2012 at 14:42
 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO