Bakal Suami Ana Raffali

Bakal Suami ana raffali

Menjelang persiapan terakhir pertandingan nyanyian paling masyhur di malaysia ini iaitu anugerah juara lagu ana raffali dikatakan akan berkahwin, gadis muda dan cantik yang berjaya memenangi anugerah juara lagu pada tahun lepas dikatakan akan berkahwin dalam bulan febuari,tarikh perkahwinan mereka akan diumumkan selepas anugerah juara lagu yang ke 26 malam ini,ana raffali awalnya dikatakan ingin menyembunyikan perkahwinan ini dari media,namu ana raffali menafikan semua itu dan dia mengatakan dia akan memperkenalkan bakal suaminya secara rasmi pada tarikh 31 januari 2011.

bakal Suami ana raffali itu dikatakan bernama Aznaim Abdullah, menurut ana lagi aznaim abullah ialah pengurusnya dan dia telah bertunang dengan aznaim sejak bulan disember tahu lepas lagi.

malah aznaim abdullah mengatakan dia telah terpikat dengan ana raffli kerana ana raffli merupakan seorang yang unik,antara perbualan aznaim abdullah dan GUA “Saya mengenali Ana sejak Ogos 2005 lagi. Sepupu Ana yang perkenalkan. Setelah hampir tujuh tahun mengenali hati-budi masing-masing, kami akhirnya bersetuju untuk membawa hubungan cinta ini ke alam perkahwinan. Majlis merisik telah dilakukan pada Disember lalu. Setelah berbincang, kedua-dua belah keluarga bersetuju untuk mengadakan majlis pernikahan pada Februari hadapan. Untuk mengikut adat, kami juga akan adakan majlis pertunangan pada hari yang sama, iaitu sebelum akad nikah dilakukan,” ulas Naim.

bakal Suami ana raffali dikatakan telah berumur dalam 30tahun pada tahun ini,malah dikatakan mereka berdua telah mewujudkan satu syarikat pengurusan artis khas untuk menguruskan ana raffali dan artis artis baru yang lain.

Ana raffali akan bertanding pada anugerah juara lagu yang ke 26 akhir bulan ini dengan lagunya 'Kalau Berpacaran' yang akan berduet dengan Sohaimi Mior Hassan dan Altimet mampukah ana raffali mempertahankan kejuara nya tahu lepas?

diharap dengan bertanding dengan menunggu peluang membina istana tidak membuatkan ana raffali gusar semoga ana raffali dapat mennyanyi dengan baik dan seterus nya dapat membina masjid dengan selamat.

TJ sebenarnya memang minat kat ana raffali nie,lepas dia menang anugerah lagu yang ke 25 tahun lepas,entah la sekarang nie layan dengar radio so xtahu sangat lagu mana yang tengah hot.

sekian sudah post TJ mengenai ana raffali nie...tengok la gambar aznaim kat bawah ek.
bakal Suami ana raffali
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

kulanz said...

Moga selamat ke jinjang pelamin dan berbahagia..


28 January 2012 at 23:53
Unknown said...

Waaaa...sudah ada bakal suami? bagus la klau nikah cepat2...elak fitnah


29 January 2012 at 11:31
 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO