[ Hiburan ] Johan Dan Apek Berduet Dalam Filem Terbaru



Hari Raya sebenarnya memang sesuatu yang sangat istimewa,kita menyambut hari raya sempena kemenangan umat islam,kegembiraan berjumpa sanak saudara,timbulnya sifat maaf memaafi sesama muslim,malah industri filem kita jugak merasai kehangatan hari raya nya apabila 2 pelakon dari 2 dekad berbeza bergandigan bersama dalam filem baru bercorakkan hari raya.

Johan yang berasal dari 2 pertandingan lawak tersohor dekad ini, iaitu Raja Lawak dan Maharaja Lawak, manakala Apek plak berasal dari satu kumpulan lawak paling tersohor tanah air pada zaman 90-an hingga awal 20-an iaitu Senario,mereka akan bergandingan dalam filem lawak yg berjudul Raya Tak  Jadi.



Filem bertemakan sambutan Hari Raya Aidilfitri terbitan Grand Brilliance Sdn. Bhd., (GBSB) yang terletak di bawah naungan Primeworks Studio itu dijangka mampu menarik ramai penonton kerana dua pelawak itu mempunyai peminat sendiri.

Filem ini akan diarahkan oleh pengarah terkenal tanah air,
Prof. Madya A. Razak Mohaideen.

Filem ini mengisahkan  
eorang pelawak terkenal, Mohd. Saiful Azam telah menemui mayat dalam bonet keretanya semasa beliau hendak memasukkan lemang ke dalam keretanya.



Filem ini insyallah TopiJerami akan menontonnya kerana TopiJerami peminat no1 Johan!!






Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO