Live Streaming Malaysia vs Myanmar Sukan Sea 2011

Setelah berjaya Mengalahkan Garuda pasti ramai menanti Live Streaming Malaysia vs Myanmar, terutama kepada peminat-peminat tanah air di negara ini yang sukar menonton pelawanan di kaca tv.

Pelawanan ini mungkin tidak menjadi tumpuan oleh Negara-negara Asean yang lain di mana pelawanan Inonesia vs Vietnam pasti menarik minat negara-negara Asean yang lain, dengan Barisan pemain2 Import Indonesia yang Di "Maling" dari negara luar dan beberapa pemaian papua pasti serta pemaianan pantas Vietnam menjadi tarikan Negara-negara Asean yang lain.

Preview Pelawanan Sebelum Live Streaming Malaysia vs Myanmar
Namun Begitu Malaysia sebagai peyandang juara pasti berjaya menarik beberapa pemerhati bola di sekitar Negara-negara Asean dengan kebolehan pasukan tengah Malaysia mematikan bahagian tengah lawan seperti berlaku ketika malaysia vs Indonesia di mana bahagian tengah indo gagal mencipta peluang yang cantik kepada penyerang sehingga meyebabkan Indonesia terpaksa mengunakan lorongan panjang dari bahagian pertahanan kepada penyerang.

malaysia vs myanmar sea games 2011

Myanmar pulak boleh di katakan cukup hebat pada edisi tahun ini di mana berjaya mengikat Gergasi besar Asia tenggara iaitu vietnam, Myanmar jugak berjaya memberi cabaran kepada pasukan Malaysia dan Vietnam di VFF 2011 yang lalu.

Membuatkan Myanmar pasukan yang sukar diramal di Sukan sea ini,malah pertahanan myanmar dilihat sukar di tembusi berbanding Vietnam yang mempunyai pertahanan sukar di kucar kacir kan ketika pelawanan peringkat Kumpulan B Sukan Sea 2011.

Target Topijerami Malaysia Menang 1-0 jaringan Azwari dan anda boleh melihat Live Streaming Malaysia vs Myanmmar di link ini(RTM)   atau di sini(RTM) dan Juga di sini(TV3).
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO