KAD PERKAHWINAN YUSRI DAN LISA SURIHANI MULA DIEDAR

KAD PERKAHWINAN YUSRI DAN LISA

mula diedar kepada orang ramai,Menurut kad undangan tersebut perkahwinan mereka akan berlangsung pada tarikh 23 febuari
,manakala didalam kad undangan tersebut tercetak tarikh mereka mengadakan majlis resepsi pada tarikh 26 september tahun ini yang bertempat di pusat konvensyen Antarabangsa Putrajaya(picc), presint 5,wilayah persekutuan putrajaya,Malaysia.


menurut KAD PERKAHWINAN YUSRI DAN LISA itu lagi ia akan bermula pada 7.30 malam.anda yang sudah dijemput sila hadir untuk meriahkan majlis perkahwinan ini.Pada KAD PERKAHWINAN YUSRI DAN LISA itu juga tertera nama ibu bapa Yusry iaitu Abdul Halim dan Zarina Fenner serta ibu Lisa, Siti Amira Ahmad.


TJ Difahamkan perkahwinan dan majlis resepsi mereka akan majlis mendapat liputan secara langsung menerusi saluran Astro.


Pasangan tersebut sudah mula rapat sejak Mac lalu dan sering berhubungan menerusi telefon bimbit masing-masing sejak setahun yang lepas.Kemudian kedua-dua mereka membuat pengakuan pertama pada bulan Jun bahawa mereka sedang menjalinkan hubungan lebih daripada seorang kawan dan menganggap ia sebuah perhubungan yang matang.Bagi lisa suriani ini ialah kali pertama beliau akan digelar atau bergelar Isteri manakala Yusry sudah lama menjejak kedalam alam perkahwinan ini cuma jodohnya tidak panjang bersama bekas isterinya.


sebenarnya mereka telah bertukar tempat majlis perkahwinan setelah pada awalnya bercadang membuatnya di Masjid Mizan Zainal Abidin di putrayajaya kerana mereka takut menganggu kariah di masjid tersebut.kemudian ia ditukar kepada Hotel marriot juga di putrajaya.


Di jangka perkahwinan ini akan menjadi Wedding of the Year di Malaysia. Semoga masjid yang akan dibina nanti berkekalan hingga ke syurga.Bagi TJ KAD PERKAHWINAN YUSRI DAN LISA simple je la,tapi yg penting bukan simple atau pun tidak,namun apa yang penting ialah pekahwinan mereka akan kekal buat selama-lamanya.


dibawah ini ialah gambar kad perkahwinan lisa suriani dan yusri kru yang dikatakan simple 2 memang sangat simple rasanya xda lagi celebrity berkahwin guna kad kahwin se simple ini, kira bagus la kn.belum kahwin dah ambik sunnah nabi,iaitu bercermat,apa apa pun harap lisa surihani dan yusri bahagia sehingga ke anak cucu, bersama-sama kita doakan mereka,terima kasih yg sudi baca entry TJ yg panjang panjang gila nie.haha nie sebab teruja la kot, minat nie si lisa surihani nie.lagi-lagi masa drma adam maya, terbaru filem dia papa i love you, tp xbest sangat filem 2, plot cerite simple sangat.,aku xtahu pun sebab ape lisa dan ayah nya bergaduh,mungkin dia ada gtau,tp aku xperasan sebab filem 2 tak catching.ok la dah banyak mengarut kot..k la, good morning la ek
KAD PERKAHWINAN YUSRI DAN LISA
KAD PERKAHWINAN YUSRI DAN LISA
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

wK said...

Sampai Hati LISA curang gn aku...
Apa kurangnya ak dr YUSRY tuee ?!! huuhu =D


27 January 2012 at 07:57
puanbee said...

biasa lah pulak kad kawin lisa ni , kalau retiskan kad selalu over je


27 January 2012 at 16:19
 
© Berliku Dot Com | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO